İslami Rüya Tabirleri Sitemiz Hoş Geldiniz.

 
Rüyada Kıyamet Gunu görmek, Kıyamet Gunu islami rüya yorumu tabiri anlamı manası
Harflere Göre Sıra : A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z 
Ana Sayfaya Git




Rüyalarınız / Dua İstekleriniz
ruyada kedi ve kopeyin ayaqqablari qotyrduyuny qordym ve o y
Rüyamda sol elimde yarısı kullanılmış diş macunu vard
rüyalarını paylaşmayınız arkadaşlar!!!! yorumlayabil
Iyi günler ben rüyamda yeryüzündeki gökyüzüne doğru
Esim beni birakip giti uc tane cocugum var sizlerden dua bek
Benimde evlilik konuSunda sikintim var Allah buyuktur inshal
KOCAM ÇOK HUYSUZ İİ DVRNSIN BANA DİYE DUA ERERSENIZ İN
Selamınaleykum ben ruyamda ablamin kullandigi arabadaydimar
ben ruyamda yolda bir kız cocuguyla karsılasıorum (cok se
rüyamda babam kuşburnu toplamamı söylüyordu. bende ağa
Merhaba Rüyamda bir vesileyle dualı su içiyorum güya
sizlerden kemel ceceloğlu olarak gönderdiğim rüyamı sit
selamün aleyküm Rüyada oglum işsiz kalmış simit satıy
Ders çalışırken bir tane genç bayan beni gizlice bir d
Selamün aleyküm ben sizlerdn dua istiyorum Allah rızası
rüyamda bir iş yerinin yandığını izliyorum kalabalık
rüyamda düşman olduğum önceden kavgalı olduğum kız
arkadaşmla bilet almışız otobüle gidicektik ama arkada
göğüslerimin ikisinin de de alt alta iki meme ucu gördü
Selamün aleyküm, Ben rüyamda oldugumuz eve misafir gel
Ruyamda evden cikarken bol sütlü bir inek surekli beni tak
Selamın aleyküm ben rüyamda yılan gördüm yılanın az
annemin bir topluluğa yemek pişirdiğini ve o topluluğund
arkadaslar banada dua edin ben depresyon geciriyorum zor gun
Ya bende oglumu emziriodum ama issirarak gögüs ucunu kopar
cinsel organı çok aşırı kıllı olan biriyle ilişkiye
Ruyamda bir ormandaydım ve ormana doqru ilerliyordum ordan
şuan ölü olan dedemi sürekli rüyamda görüyorum
Abi ben rüyamda bi savaş gördüm adı harden savaşı idi
ben rüyamda ölmüs baannemi gördüm bana aciktim diye agl

Son Aramalar:




"Rüyada Kıyamet Gunu Görmek"



Rüyada Kıyamet gunu görmek


Kiyamet koptugunu görmek, ev balkinin zulümden ve siddetten kurtulacaklarina; halkin Allahin (cc) huzurunda toplanmis oldugunu görmek, o yerde oturanlarin bir felakete ugrayacaklarina delalet eder. Cafer-i Sadika (ra) göre; bir kisinin kiyameti görmesi dört sekilde yorumlanir; Kurtulus, ferah ve sevinç, bela, zaruretten kurtulma. Kötü kisilerin kiyameti görmesi ise bu dört tabirin aksiyle yorumlanir. Mahser kurulup, Cenab-i Hakkin (CC) halk hakkinda hüküm verdigini görmek, insanlara adaletli bir kisinin önderlik ve baskanlik edecegine ve herkesin bu adaletten faydalanacagina isarettir. Amel kitabini sag elinde tuttugunu görmek, Allahin rizasini kazandigina, sol elinde tuttugunu görmek de bunun aksine delalet eder. Mahserde hesap verilecek yere götürüldügünü görmek, gaflete; hesap soruldugunu görmek ise azaba delildir.


Rüyalarınız / Dua İstekleriniz

Yazan : tayfun
rüyamın yorumunu cok merak edıyorum arkadaslarımla bıyerdeyız tam hatırlamıyorum gok yuzune bakıyorum 4 5 tane ay cıkıyo yıldızlar falan agzım acık bı sekılde bakıyorum sonra ayların hepsı bulutların ıcıne gırıyo sadece bı ay kalıo hılal seklınde ve bulutların altında ay yıldız bayraktakı gıbı kalıyo. sonra bulutlar yutuyo acılıyo resmen sonra kapanıyo bulutlar ve gokyuzunde hortum gıbı bısey olusuyo ışık sacıyo ama cok buyuk bısey ve ben hemen kacıp saklanıyorum sonra bıtıyo
Yazan : zülüf
meraba enteresan rüyalar hep görürdüm ama bu sonuncusu çok etkiledi beni rüyamda bir arkadaşımla ben kıyameti koparacak meleklermişiz ben hz. İsrafilmişim hava boğuk kesif bi şekilde dönüp arkadaşıma biz 2 taneyiz 3. melek nerde diyorum o da bana senin elindeki surun 2 başlığı var sen 2 defa üfleyeceksin ben 1 defa diyor. İlk üflemede gözümden ışık huzmeleri süzülüyor adeta şimşek gibi kulaklarıma üflemenin Lütfen bişiler yazın çok garip bunlar iyi mi kötü mü bilemedim
Yazan : Ertan
Rüyamda Cok yüksek bi yerde dümdüz bir zeminin üzerinde duruyorum. Öyle bir yer ki Bulutlar hemen kafamın üzerinde, Uzay boşluğu gibi bir yer. Birden ne olduğunu anlamadan yakınlarımdan büyük kayalar gecmeye başliyor. Etrafima bakiyorum herkes aşağıya atlıyor. Bende atlayacağım ama asağıya düsünce ne olacak onu bilmiyorum ölecekmiyiz yasayacakmıyız. Birde atlamakta tereddüt ettiğim şey o an gusul abdestimin olmadığını ve eğer atlayıp ölürsem abdestsiz ölürüm diye korkuyorum. bir yandanda atlamasam üzerimize doğru kayalar geliyor. Böyle karısık bir rüyaydı yorumu nedir acaba cok merak ettim.
Yazan : cengiz
kıyamet kopmuş dağlar dümdüz sular çekilmiş ben ve annem ölmüşüz ben kalkıp namaz kılmalıyım diye kalkıyorum telaşla. yorumunu söylerseniz memnun olurum

Düşlerinizi Bizimle Paylaşabilirsiniz yada Müslüman Kardeşlerimizden Sizler için Dua Etmesini isteyebilirsiniz.

Dua kesinlikle karşılıksız yapılmalıdır bu sayede kabul edilme şansı yükselir. Lütfen sizlerden dua isteyen kardeşlerimize dua etmekden kaçınmayın zira bu da bir nevi sadakadır.
Adınız :
E-mail Adresiniz : Zorunlu Değil
Yazacaklarınız :
Güvenlik Doğrulaması : Bu Sayıların Toplamı Kaçtır: 13 + 41