İslami Rüya Tabirleri Sitemiz Hoş Geldiniz.

 
Rüyada Çene görmek, Çene islami rüya yorumu tabiri anlamı manası
Harflere Göre Sıra : A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z 
Ana Sayfaya Git




Rüyalarınız / Dua İstekleriniz
ruyada kedi ve kopeyin ayaqqablari qotyrduyuny qordym ve o y
Rüyamda sol elimde yarısı kullanılmış diş macunu vard
rüyalarını paylaşmayınız arkadaşlar!!!! yorumlayabil
Iyi günler ben rüyamda yeryüzündeki gökyüzüne doğru
Esim beni birakip giti uc tane cocugum var sizlerden dua bek
Benimde evlilik konuSunda sikintim var Allah buyuktur inshal
KOCAM ÇOK HUYSUZ İİ DVRNSIN BANA DİYE DUA ERERSENIZ İN
Selamınaleykum ben ruyamda ablamin kullandigi arabadaydimar
ben ruyamda yolda bir kız cocuguyla karsılasıorum (cok se
rüyamda babam kuşburnu toplamamı söylüyordu. bende ağa
Merhaba Rüyamda bir vesileyle dualı su içiyorum güya
sizlerden kemel ceceloğlu olarak gönderdiğim rüyamı sit
selamün aleyküm Rüyada oglum işsiz kalmış simit satıy
Ders çalışırken bir tane genç bayan beni gizlice bir d
Selamün aleyküm ben sizlerdn dua istiyorum Allah rızası
rüyamda bir iş yerinin yandığını izliyorum kalabalık
rüyamda düşman olduğum önceden kavgalı olduğum kız
arkadaşmla bilet almışız otobüle gidicektik ama arkada
göğüslerimin ikisinin de de alt alta iki meme ucu gördü
Selamün aleyküm, Ben rüyamda oldugumuz eve misafir gel
Ruyamda evden cikarken bol sütlü bir inek surekli beni tak
Selamın aleyküm ben rüyamda yılan gördüm yılanın az
annemin bir topluluğa yemek pişirdiğini ve o topluluğund
arkadaslar banada dua edin ben depresyon geciriyorum zor gun
Ya bende oglumu emziriodum ama issirarak gögüs ucunu kopar
cinsel organı çok aşırı kıllı olan biriyle ilişkiye
Ruyamda bir ormandaydım ve ormana doqru ilerliyordum ordan
şuan ölü olan dedemi sürekli rüyamda görüyorum
Abi ben rüyamda bi savaş gördüm adı harden savaşı idi
ben rüyamda ölmüs baannemi gördüm bana aciktim diye agl

Son Aramalar:




"Rüyada Çene Görmek"



Rüyada Çene görmek


Evin reisine, yerel nönetimin başınrda bulunan kimseye, Yüz bütünlüğüne uygun, güzel çene abdestle hasıl olan nura ve söz güzelliğine, Uzun çene laf ebeliğine, gereksiz ve uzun konuşmaya delalet eder.
işleriniz gittikçe düzelecek. iş hayatınızda gittikçe daha fazla yükselecek, birçok başarıya imza atacaksınız.
Rüyada görülen çene, asiret baskanina ve nesli çok adama isarettir. Çenesinin uzadigini gören kimse, bagirir, gereksiz ve faydasiz söz söyler ve kuvvetten sonra zayifliga düser. Çene, insanin görünen maldan süslenip bezendigi seye yahut kendisinde kuvvet ve yardimda bulunan ve haline uygun anababa, yahut çocuguna yahut hizmetçisine yahut müstakil bulunacagi büyük rütbesine isarettir. Bazan çene, abdesti tam ve güzel almaya isarettir.


Rüyalarınız / Dua İstekleriniz

Yazan : Bülent
Kızım rüyas.asdında kardeşimin eşimi ısırdığı bunun üzerine eşimin çenesinin düştüğünü ve eşimin dişlerinin kırıldığını görmüş bununla ilgili açıklama yaparsanız sevinirim.
Yazan : Emine
Halam hırsızlık yaptı daha onun şokunu atlatamadan bana saldırdı ve beni boynumdan ısırdı
Yazan : gülcan
benim ruyamın yorumu na bir cvp alamadım?
Yazan : seyhan
sevgili bülent kardeşim kızınızıngördüğü rüiüya pek hayra işaret değil maalesef yakınlarınızdan biri eşinize bi zarar veriyo bu zararın sonucunda eşiniz çocuklarını kaybedıyo ütfen bu aralar dikkatli olun.iki seçenek var ya eşinize birilerinin verdiği zararla evliliğiniz bitiyo ve eşiniz çocuklarından ayrı kalıyo yada allah korusun aile fertlerinden kaybınız oluyo.yaptığım yorum için çook üzgünüm ama maalesef yorumu bu..çünki birinin ısrması zarar vermek,dişlerde aile fertleridir .isterseniz kendiniz yorumlayın.yorumumu cevaplarsanızda sevınirim
Yazan : seyhan
emine kardeş korkma rüyan çokta kötü değil halan sizin eve hayırlı bi iş için geliyo artık kendi oğlu içinmi yoksa başka bırı içinmi bilemicem ama duruma bakılırsa bu hayırkı işinizde olumlu sonuçlanıyo.böyle kötü bi ruyadan nasıl bu sonucu çıkardın sorusunu sorduğunu duyar gibiym ben söylım istersen kendin yorumla bi eve hırsız olarak gırmek o evın kızına talıp gıtmektır senı boynundan tuttuğuna görede senı kapmış demektır
Yazan : ismail
seyhan abi benim bir tane erkek kardeşim var. ama rüyamda iki erkek kasdeşim oldunu gördüm.biri diyerinden biraz küçüktü ama birbirine benziyordu.öyle sarılmışımki iyiki ikitane kardeşim var dedim sonra annem sarıldı bunun anlamı ne bana yardımcı olurmusunuz lütfen.
Yazan : emine
rüyamda bir sokaktan geçiyorum yolun kenarında pakır renginde güzel döşenmiş pirinç ten möbilya yatak odası görüyorum. odada bir kadın var.ben bu mobilyayı çok seviyorum ve kaç lira olduğunu soruyorum. o bayanda bana diyor 4500tl dir.
Yazan : melis
kardeşim araba kullanıyordu aniden tranvay yoluna girdik tranvay ustumuze dogru geldi.daha sonra bir ambulans arabamıza dogru geldi ve biz onunda altında kaldık.kardeşimin oldugunu duyunca aglamaya basladım.kardeşim kucagımda arabalara bagırıyordum yardım etsınler diye.daha sonra bir hemşire bana yardım etti.kardeşim ilk kurbagaya daha sonrada balığa donustu.bunu anlatırsanız cok sevinirim.

Düşlerinizi Bizimle Paylaşabilirsiniz yada Müslüman Kardeşlerimizden Sizler için Dua Etmesini isteyebilirsiniz.

Dua kesinlikle karşılıksız yapılmalıdır bu sayede kabul edilme şansı yükselir. Lütfen sizlerden dua isteyen kardeşlerimize dua etmekden kaçınmayın zira bu da bir nevi sadakadır.
Adınız :
E-mail Adresiniz : Zorunlu Değil
Yazacaklarınız :
Güvenlik Doğrulaması : Bu Sayıların Toplamı Kaçtır: 154 + 115